Aigua per una escola a Taringa

jueves, 14 de febrero de 2019

Després de mesos de treball han començat les obres de l'orfenat i de l'escola per poder als menors de l'aigua que ara han d'anar a buscar a diverses hores caminant.Fa dos anys que es va iniciar el projecte de col·laboració amb l'ONG PetitsDetalls amb base a Uganda, per a la construcció d'un pou d'aigua per abastir als 800alumnes de l'escola Tabingwa i els 50 nens de l'orfenat de Mupenzi. la construcciódel pou significarà que puguin accedir a l'aigua potable sense haver de caminar 4 kmdiaris, sense haver de patir risc de segrest de les nenes, que podran continuar al'escola després de tenir la menstruació.

Ara ja podem anunciar que hem iniciat la construcció.

Finanzas

El cost total de la construcció és d'uns 40.000 euros, dels quals la Fundació Rotàriainternacional aportarà el 40%, els Clubs d'Uganda i Set Llacs un 5%, el districteRotary un 10% i els nostres Clubs Granollers, Caldes de Montbui i RotaracVallès el 45%. Durant el sopar solidari de l'any passat es van aconseguir 11.900 euros.Tot es poden fer aportacions al c / c: ES13 2100 5328 7202 0008 2848