Entregats 10.000€ recaptats al Somriures a Taula al Hospital de Granollers

miércoles, 19 de junio de 2019

El president de Rotary Club Granollers va lliurar el xec de 10.000euros al Dr. Rafael Lledó, director general de l’Hospital General de Granollers.També hi va ser present el Sr. David Vàzquez, president del Gremi d'Hostaleria delVallès Oriental i el Dr. Andreu Aloy, Director de Qualitat i Desenvolupament del’Hospital.El IV sopar solidari de Somriures a Taula, organitzat per Rotary Club Granollers-Barcelona el passat 4 d’abril, en el que van participar 130 comensals, i que va oferirel Gremi d'hostaleria del Vallès Oriental, de forma altruista, al restaurant Can Bielde Llinars, va recaptar 10.000 euros.

Felip Rovira, president de de Rotary Club, va destacar la implicació de la societatcivil en projectes que ajuden a millorar la qualitat de vida a les persones del nostreentorn, i va agrair la participació altruista del Gremi d’Hostaleria i la iniciativaentusiasta de Margarita Arderiu, propulsora dels Somriures a Taula.Els diners aconseguits es destinen en aquesta ocasió al projecte de prehabilitacióde l'Hospital General de Granollers, que té com a objectiu optimitzar l’estat físic delpacient per fer front a una intervenció quirúrgica. Cerca la millora de la reservafuncional del pacient mitjançant un programa d’entrenament físic personalitzat i lapromoció de l’activitat física.

Aquest programa es complementa amb el suportnutricional i psicològic per fer front a l’estrès de l’operació.