IV edició del sopar Somriures a Taula

domingo, 26 de mayo de 2019

La IV edició de Somriures a Taula recapta 10.000 euros per ajudar a l’Hospital General de Granollers en un projecte de prehabilitació de pacients amb càncer de còlon.Van assistir 130 comensals que van participar en el soper ofert pels restauradors del Gremid'hostaleria del Vallès Oriental, de forma altruista, al restaurant Can Biel de Llinars.Durant el sopar també es va rifar un quadre d'Elena Surribas que va aconseguir arrodonirla xifra recaptada a 10.000 euros.

Els diners aconseguits es destinaran en aquesta ocasió al projecte de prehabilitació de l'HospitalGeneral de Granollers, que té com a objectiu optimitzar l’estat físic del pacient per fer front a unaintervenció quirúrgica. Cerca la millora de la reserva funcional del pacient mitjançant un programad’entrenament físic personalitzat i la promoció de l’activitat física.

Aquest programa es complementaamb el suport nutricional i psicològic per fer front a l’estrès de l’operació.El Dr. Lledó va agrair la iniciativa del Rotary Club des de tres punts de vista: des dels pacients quese'n beneficien ja que millorarà la serva rehabilitació; des dels professionals ja que podran dur aterme la seva proposta amb millors condicions i des de la comunitat, que veu enfortida la relació deles persones per les persones.El Dr. Parellada, director del Sector sanitari Vallès Oriental del CatSalut, va agrair en nom de laConsellera, l'ajut del Rotary Club per poder seguir innovant en salut i permetre que els tractamentsde càncer siguin més efectius, des de la prehabilitació.En Josep Mayoral, alcalde de Granollers i president del Patronat de la FPHAG, va agrair l'empentade la societat civil que ajuda a avançar i a fer una societat millor, com és el cas del Rotary Club.En Felip Rovira, president del Rotary Club, va agrair a tothom la seva participació i assistència alsopar i especialment als membres del Gremi d'Hostaleria que fan possible que el sopar sigui unarealitat i a tots els proveïdors, restaurants, cambrers i cuiners que han ofert la seva feina de formaaltruista per tal de fer un bé comú.